نوشته شده توسط : اهوراوب

بهتر است ترندهای سئو در سال 2020 را مطالعه کنید با داستن از ترند ها می توانید به بالاترین رتبه در گوگل دست پیدا کنید. سئو هیچوقت یک قانون مشخص ندارد و باید گفت سئو همیشه در حال تغییر کردن می باشد به همین علت گوگل همیشه به وب سایت هایی رتبه می دهد که که محتواهای مفید داشته باشد. الگوریتم های گوگل امروزه با توجه به نیاز کاربر در حال تغییر می باشد و گوگل با توجه به رضایت کاربر به وب سایت شما رتبه می دهد. اگر می خواهید رتبه خوبی را کسب کنید باید این را در نظر داشته باشید که در زمینه ی سئو، تولید محتوا حتما وب سایت خود را ارتقا دهید. هر چقدر که بتوانید در زمینه سئو فعالیت اصولی داشته باشید می توانید یک وب سایت قدرتمند داشته باشید. هیچوقت از سرعت لود صفحات غافل نشوید چون سرعت لود صفحات برای گوگل اهمیت زیادی دارد. پس هر چقدر که می توانید سرعا صفحات سایت خود را افزایش بدهید تا کاربران وارد وب سایت شما بشوند. روی تولید محتوا سئو دقت کنید تا بتوانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید. در صورتی که بتوانید ترافیک را برای وب سایت خود ایجاد کنید می توانید از وب سایت خود درآمد زایی نیز انجام دهید.

 

 

برای تماس با شرکت اهوراوب و دریافت اطلاعات بیشتر بر روی نقشه اهوراوب کلیک کنید.

مطالب پیشنهادی:

تاثیر کرونا بر روی طراحی سایت

طراحی سایت چیست؟

 



:: برچسب‌ها: سئو , قیمت سئو , سفارش سئو , سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

با طراحی سایت آژانس هواپیمایی امکانات سریع تر و آسان تر در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. قبل تر برای این که مشتریان تورها را چک کنند با آژانس تماس گرفته هم وقت شما را می گرفتند و هم وقت خودشان را اما با طراحی سایت دیگر این مشکل حل شد. مشتری هر زمان که وقت آزاد داشت وارد سایت شما می شودو تور مورد نظر خود را چک می کند. طراحی سایت برای آژانس هواپیمایی این امکان را به مشتریان می دهد که بتوانند بلیت را به صورت آنلاین خریداری کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت و فضای مجازی بیشتر شرکت های هواپیمایی از طریق اینترنت خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهند. طراحی سایت بستری میان آژانس هواپیمایی و مشتری ایجاد می کند با این که این ارتباط غیر مستقیم می باشد اما می تواند برای هر دو طرف سودمند باشد. با توجه به این که دامنه فعالیت ایرلاین ها و آژانس های هواپیمایی وسیع می باشد می توان گفت که طراحی سایت برای این کسب و کار کمی پیچیده می باشد. یک سایت آژانس هواپیمایی از چند بخش تشکیل شده است که بخش مهم آن فروش بلیط است و مستقیم با کاربران و مسافران سرکار دارد.

 

 

برای تماس با شرکت اهوراوب و دریافت اطلاعات بیشتر بر روی نقشه اهوراوب کلیک کنید.

 

مطالب پیشنهادی:

تاثیر کرونا بر روی طراحی سایت

طراحی سایت چیست؟



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت فروشگاهی , قیمت طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

آیا شما می دانید ویروس کرونا تا چه حد به اقتصاد کشور ضربه وارد کرده است؟ البته باید گفت این ضربه بیشتر به افرادی وارد شده است که در فضای اینترنت فعالیتی ندارند. هر کسب و کاری نیاز به مشتری دارد اما ویروس کرونا باعث شده است تا مشتریان از خانه بیرون نیایند بهترین راهی که مشتریان برای خرید دارند خرید غیر حضوری می باشد. شما هم با طراحی سایت  می توانید به بهترین شکل در فضای اینترنت فروش داشته باشید. حتی قبل از ویروس کرونا نیز بیشتر افراد تمایل زیادی به خرید غیر حضوری از وب سایت ها داشتند چرا شما نتوانید بهتر از رقبای خود بدرخشید. برای درخشیدن شما تنها نیاز به این دارید که طراحی سایت انجام دهید و صاحب یک کسب و کار در اینترنت شوید. شما هر کسب و کاری که داشته باشید از قصاب، تولیدی، شرکت، و... بگیرید تا یک میوه فروش می توانید در فضای اینترنت فروش داشته باشید. برای درخشیدن در دوران قرنطینه همین حالا به فکر طراحی سایت باشید. شما نه تنها در دوران قرنطینه بلکه در بعد از آن هم می توانید از وب سایت خود درآمدزایی کنید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

طراحی سایت چیست؟

نکات طراحی سایت کاربر پسند

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت اختصاصی , قیمت طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()