نوشته شده توسط : اهوراوب
* امکان پرداخت به صورت آنلاین
* درج گالری محصولات
* امکان ثبت نظرات مشتریان
* امکان مقایسه محصولات با یکدیگر
* امکان فیلتر کردن محصولات
امکان دسته بندی کردن محصولات
* قرار دادن هر تعداد محصول که می خواهید
 
 

خدماتی که برای طراحی سایت طلا فروشی می توان در نظر گرفت

برای طراحی سایت فروشگاه آنلاین طلا باید از یک شرکت معتبر در این زمینه کمک بگیرید. خیلی ها طراحی سایت را شوخی فرض می کنند اما نمی دانند با رعایت نکاتی می توانند در کمترین زمان چه سودی از طراحی سایت فروشگاه آنلاین طلا داشته باشند.

شما به خدمات طراحی وبسایت طلا فروشی توجه داشته باشید تا بتوانید فروش بیشتری را تجربه کنید. توجه به موارد زیر را توصیه میکنیم:

  • طراحی سایت با قالب اختصاصی
  • طراحی سایت ریسپانسیو برای نمایش بهتر در تمام دستگاه ها
  • امکان دریافت نماد الکترونیکی برای فروشگاه طلا فروشی
  • امکان اتصال به CRM
  • امکان درج نرخ آنلاین طلا و سکه
  • اهمیت عکاسی محصول برای طراحی سایت آنلاین طلا فروشی
  • از قدیم گفته اند انسانها عقلشان به چشمشان است ،یعنی هر چه به عکاسی حرفه ای تر از محصولات خود توجه کنید که کاملا درخشش طلا را نشان دهد امکان فروش شما چندین برابر میشود.
  • شما به عنوان یک طلا فروش به خوبی می دانید که برای افراد شکل ظاهری طلا از اهمیت بالایی برخوردار است. خودتان تصور کنید که می خواهید طلا بخرید آن هم به صورت اینترنتی! قطعا به اولین چیزی که توجه پیدا می کنید عکس محصول است و بعد قیمت. می توان گفت اهمیت عکس محصول در فروش بیشتر چقدر می تواند بالا باشد.
  • در زمان طراحی سایت طلا فروشی به این نکته توجه داشته باشید که از عکس های جذاب و باکیفیت استفاده کنید تا به مشکلی برنخورید.
  • ادامه مطلب:  سئو سایت طلا فروشی

    مطالب پیشنهادی: طراحی سایت پت شاپ

    خدمات اهوراوب:

    سئو سایت شرکتی | سئو | سئو سایت فروشگاهی

    مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

    شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

    02188396574

     

    09127900796

  •  



:: برچسب‌ها: سئو سایت طلا فروشی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سئو سایت طلا فروشی نه تنها می تواند بر جذب مشتری بیشتر و ترافیک ارگانیک اثرگذار باشد، بلکه تاثیر فوق العاده ای بر اعتماد سازی نیز خواهد داشت. برخلاف بسیاری از کالاهای دیگر، فروش طلا و جواهرات به صورت اینترنتی هنوز با ابهامات زیادی برای کاربران روبر بوده و نمی توانند اعتماد کافی را به این سایت ها داشته باشند.

به همین دلیل لازم است تمام مراحل بهینه سازی سایت جواهر فروشی بر مبنای اعتماد سازی با رسیدن به رتبه های برتر در نتایج موتورهای جستجو و گوگل انجام شود. اهوراوب با رعایت تمام استانداردها و با حداقل هزینه خدمات سئو را ارائه داده و شما را با مناسب ترین کلمات و عبارات به بهترین رتبه ها هدایت خواهد کرد.

 

اعتماد سازی با سئو سایت طلا فروشی

به دلیل قیمت بالای طلا و جواهرات، اغلب کاربران در حال حاضر به سختی می توانند به سایت های طلا فروشی اعتماد کنند. این مساله زمانی سخت تر خواهد شد که سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو گوگل و سایر موتورهای جستجو وجود نداشته باشد.

آمارها نشان می دهد که اغلب کاربران اینترنتی به سایت هایی که در رتبه های برتر گوگل قرار گرفته اند بهتر و راحت تر اعتماد می کنند. به عبارت دیگر، قرار گرفتن سایت در رتبه های برتر را دلیل بر قابل اطمینان بودن آن در نظر میگیرند.

در اغلب مواقع این شیوه نتیجه گیری درست است، چون سایت های معتبر به دلیل تجربه کاربری مناسب موفق به کسب این رتبه ها شده اند.

هر اندازه کاربران از یک سایت رضایت بیشتری داشته باشند، گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز به آن اهمیت بیشتری خواهند داد. لذا اگر به دنبال کسب اعتماد کاربران و ایجاد حس اطمینان در آنها هستید، سئو و بهینه سازی سایت طلا فروشی را جدی بگیرید.

 

افزایش فروش با سئو سایت جواهرات

پس از راه اندازی سایت به شیوه های مختلف می توان کاربران را به سمت آن جذب و آنها را تبدیل به مشتری کرد.

به عنوان مثال، تبلیغات گوگل ادز و تبلیغات کلیکی و غیره از جمله این روش ها می باشند که همگی موقت و دارای هزینه هستند. به طوریکه با اتمام بودجه تبلیغات امکان ورود کاربر از این کانال ها وجود نخواهد داشت.

با بهینه سازی سایت فروش طلا و جواهرات و رسیدن به رتبه های مطلوب و برتر، می توانید ترافیک رایگان و بسیار زیاد را برای مدت نامحدود به سایت خود هدایت کنید.

هدایت ترافیک ارگانیک و بسیار زیاد و کاملا رایگان را تنها با بهینه سازی سایت جواهرات می توانید تجربه کنید.

ادامه مطلب:  سئو سایت طلا فروشی

مطالب پیشنهادی: طراحی سایت پت شاپ

خدمات اهوراوب:

سئو سایت شرکتی | سئو | سئو سایت فروشگاهی

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , سئو سایت طلا فروشی , طراحی سایت طلا فروشی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

همیشه هدف از سئو وب سایت جذب کاربران از شهرهای مختلف نیست و از این طریق می توانید مشتریانی در فاصله نزدیک به فروشگاه و محل فعالیت خود را نیز از این طریق جذب کنید. چون بسیاری از افراد در جستجوهای اینترنتی برای خرید سیسمونی به این صورت سرچ می کنند “خرید سیسمونی در تهران” یا “خرید سیسمونی در مشهد”.

در نتیجه اگر با این قبیل عبارات رتبه های ایده آلی در نتایج جستجو داشته باشید شانس بیشتری در انتخاب خواهید داشت. تکنیک های سئو محلی کمی با سایر روش های بهینه سازی متفاوت است و افراد متخصص می توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

 

 

 

 

اتصال برندینگ با سئو

شناخته شدن نام فروشگاه یا تولیدی تاثیر بسیار زیادی بر افزایش فروش و درآمد دارد و این مساله به هیچ عنوان قابل انکار نیست. در گذشته بیشتر با پرداخت هزینه های هنگفت تبلیغات محیطی روی بیلبوردهای سطح شهر و جاده ها، تبلیغات تلویزیونی و غیره این مسیر طی میشد.

 

این در حالیست که در دنیای امروز بدون نیاز به چنین هزینه های زیاد و سرسام آور و تنها با بهینه سازی سایتبه صورت حرفه ای می توان برند را در ذهن ها ماندگار کرد. سایت هایی که نام آنها برای اغلب کلمات و عبارات همان حوزه در نتایج جستجو قرار میگیرد، راحت تر در ذهن مخاطب و کاربر نقش خواهد بست و یک گام بزرگ در برندینگ محسوب میشود.

سئو سایت سیسمونی اهوراوب

با توجه به پیچیدگی هایی که در هر یک از مراحل سئو وجود دارد، لذا روند کار باید توسط تیم با تجربه و حرفه ای انجام شود. اهوراوب با سالها سابقه فعالیت و تجربه به موفقیت رساندن سایت های متعدد در حوزه های مختلف به شما کمک می کند تا در این مسیر بهتر قدم بگذارید.

این تیم علاوه بر طراحی سایت سیسمونی، استراتژی سئو داخلی و خارجی و تولید محتوا تدوین نموده و تمام جزئیات مورد نیاز را با ابزارهای تحلیلی حرفه ای انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت جلسات مشاوره می توانید با کارشناسان اهوراوب از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه تماس بگیرید.

ادامه مطلب:  سئو سایت سیسمونی

مطالب پیشنهادی: طراحی سایت پت شاپ

خدمات اهوراوب:

سئو سایت شرکتی | سئو سایت طلا فروشی | سئو سایت فروشگاهی

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

 

09127900796

 



:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , سئو سایت سیسمونی , طراحی سایت سیسمونی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سئو سایت سیسمونی بهترین گام برای دست یافتن به بازار نامحدود در سراسر کشور و حتی خارج از مرزها می باشد و مسیر را برای موفقیت در کمترین زمان فراهم می کند. با بهینه سازی فروشگاه سیسمونی نه تنها می توانید فروش محلی در شهر و محل فعالیت خود را توسعه دهید، بلکه براحتی به بازار سایر شهرها و حتی دور افتاده ترین نقاط ایران نیز دسترسی دارید.

این شرایط بدون فروش اینترنتی بدون شک دست یافتنی نیست و سالها تلاش و پرداخت هزینه های هنگفت بازاریابی و غیره را لازم دارد. این در حالیست که با سئو سایت سیسمونی و لوازم نوزاد در کمتر از یک تا دو سال می توان رشد چشمگیری در حوزه فعالیت خود داشت.

سایت سیسمونی بدون سئو را فراموش کنید!

در چند سال اخیر بسیاری از کسب و کارها با پی بردن به اهمیت فروش آنلاین، سایت راه اندازی کرده اند؛ اما تنها تعداد محدودی از آنها موفق به افزایش فروش و درآمد شده اند!

واقعیت این است که طراحی سایت بدون بهینه سازی آن کار عبث و بیهوده ای می باشد و هیچ سودی ندارد. چون هدف از راه اندازی سایت، جذب کاربر از طریق موتورهای جستجو و در نهایت تبدیل آنها به مشتری خواهد بود.

لذا تمام سایت ها باید برای موتورهای جستجو بهینه سازی شوند تا بتوانند با قرار گرفتن در لیست نتایج جستجو در نهایت کاربران را به سمت خود جذب کنند.

به همین دلیل اگر مالک فروشگاه اینترنتی سیسمونی هستید و برای سئو آن هیچ برنامه ای ندارید، لازم است بدانید که چیزی جز شکست در انتظارتان نخواهد بود.

کافیست با تدوین استراتژی بهینه سازی سایت را آغاز نمایید تا در بازه زمانی کوتاه به نتایج باور نکردنی دست پیدا کنید.

 

 

گام های مهم در سئو سایت سیسمونی

رمز اصلی برای موفقیت در بهینه سازی سایت ها، ترسیم نقشه راه از ابتدا به صورت اصولی و کاملا برنامه ریزی شده می باشد.

بدون نقشه و استراتژی و مشخص بودن مراحل کار در هر گام روند بهینه سازی بسیار سخت و پیچیده و زمان بر خواهد شد و حتی به شکست نیز ختم میشود. چند گام مهم و اصلی در سئو سایت های فروش لوازم سیسمونی و نوزادان عبارتند از:

معرفی محصولات و ارائه اطلاعات، تولید محتوای ارزشمند و متناسب، تدوین استراتژی سئو خارجی و داخلی و...

ادامه مطلب:  سئو سایت سیسمونی

مطالب پیشنهادی: طراحی سایت پت شاپ

خدمات اهوراوب:

سئو سایت شرکتی | سئو سایت طلا فروشی | سئو سایت فروشگاهی

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , سئو وب سایت , هزینه سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

طراحی سایت با وردپرس یا کدنویسی ؟ کدام یک بهتر است و نتیجه بهتری خواهد داشت؟ آیا برای شما نیز این قبیل سوالات بوجود آمده و برای راه اندازی کسب و کار آنلاین با سردرگمی مواجه هستید؟ لازم است بدانید که این سوال در ذهن بسیاری از افراد در زمان طراحی سایت و شروع یک کسب و کار اینترنتی بوجود می آید و کاملا طبیعی است. چون هر یک از این دو روش مزایا و معایب متعددی داشته و برندهای مختلف از آنها استفاده کرده اند. به همین دلیل لازم است از ویژگی ها و مزایا و معایب هر یک اطلاع داشته باشید و در نهایت بر اساس شرایط کسب و کار و میزان بودجه و زمان و غیره در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید.

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین سیستم های مدیرت محتوا است که بر پایه زبان تحت وب PHP و پایگاه داده MYSQL بنا شده است. این سیستم مدیریت محتوا متن باز بوده و تغییرات چشمگیری در آن بوجود آمده و در حال حاضر با قدرت بسیار زیاد با استقبال بالایی در تمام دنیا مواجه شده است.

برای طراحی سایت با وردپرس کافیست قالب مورد نظر را انتخاب و فایل ها را نصب نمایید. در واقع برای راه اندازی سایت با وردپرس شما به دانش برنامه نویسی نیاز ندارید و همه چیز به صورت آماده در اختیارتان قرار میگیرد.

 

 

مزایای طراحی سایت با وردپرس

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد تردید دارند که طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا کدنویسی و برنامه نویسی اختصاصی، مزایای متعدد وردپرس است. از مهم ترین مزایای این سیستم مدیریت محتوا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه کم سایت وردپرسی

 
از آنجا که سایت های وردپرسی با قالب های آماده راه اندازی میشوند، به همین دلیل هزینه کمی را در برخواهند داشت. البته برخی از این سایت ها به صورت اختصاصی با المنتور و سایر صفحه سازها نیز طراحی میشوند و از نظ قیمت کمی گران تر خواهند بود. اما در حالت کلی قیمت طراحی سایت وردپرسی بسیار ارزان تر از سایت های کدنویسی شده اختصاصی هستند.

طراحی سایت با کدنویسی

از دیگر روش های بسیار محبوب برای شروع حرفه ای یک کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت با برنامه نویسی و کدنویسی است. زبان های برنامه نویسی برای راه اندازی سایت تنوع بسیار بالایی دارند و از رایج ترین آنها می توان به PHP، جاوا اسکریپت، جاوا و پایتون اشاره کرد.

با استفاده از این زبان ها می توان سایت های بسیار حرفه ای با سرعت بالا و ظاهر منحص به فرد را راه اندازی کرد. مهم ترین ویژگی این سایت ها، کدنویسی صفر تا صد آن توسط برنامه نویس به صورت اختصاصی است.

 

ادامه مطلب:  طراحی سایت با وردپرس یا کدنویسی؟

مطالب پیشنهادی: چگونه یک نام برند مناسب انتخاب کنیم؟

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت باوردپرس , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

انتخاب نام برند یکی از مهم ترین گام ها برای راه اندازی کسب و کار در حوزه آنلاین و آفلاین می باشد و نمی توان در انتخاب آن چشم بسته و بی گدار به آب زد. چون نامی که امروز برای برندتان انتخاب می کنید، سال ها و حتی قرن ها با کسب و کارتان همراه است و شاید به نامی جهانی نیز تبدیل شود.

 

تاثیر نام برند بر موفقیت برندینگ

یکی از اصول بسیار مهم در انتخاب نام برند، سادگی آن است، چون مخاطب باید بتواند براحتی آن را در ذهن ماندگار کند. برای اینکه بتوانید در برندینگ موفق عمل کنید، در ابتدا باید سعی شود تا نام کسب و کار خود را در ذهن افراد ماندگار کنید.

اما ماندگاری نام برند د ذهن مخاطب به چه قیمت؟ آیا فقط ثبت شدن نام برند در ذهن مخاطب می تواند مسیر برندینگ را برایتان هموار کند؟

نامی می تواند در موفقیت برندینگ تاثیرگذار باشد که بتواند احساس خوبی در افراد ایجاد کند. اسم های ساده که همزمان دارای معنا و مفهوم خوبی بوده و احساس خوشایندی را در مخاطب ایجاد کنند، قطعا تاثیر شگفت انگیزی بر برندینگ خواهند داشت.

نکته بسیار مهم بعدی، منحصر به فرد بودن نام برند است. اگر در ابتدای راه از نام سایر برندها کپی برداری شود، در ذهن مخاطب کسب و کاری غیر قابل اعتماد و غیر حرفه ای جلوه می کنید.

اما برندهایی که نام های خلاقانه و منحصر به فرد دارند، از همان ابتدای راه حرفه ای جلوه می کنند و برای مخاطب قابل اعتماد هستند و این می تواند گام دیگری در موفقیت برندینگ باشد.

 
دیدگاه سئوکاران مطرح دنیا درباره تضمین در سئو
 
 

اسم برند مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

حال سوال این است، اسم برند چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا قاعده و قانون خاصی وجود دارد یا می توان به دلخواه هر نامی را انتخاب کنیم؟ نامی که برای یک برند انتخاب می کنید لازم است چند ویژگی مهم داشته باشد که عبارتند از:

سادگی؛ مهم ترین ویژگی نام برند

یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های نام یک برند، سادگی آن است. اسمی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید که مخاطب بتواند براحتی و بدون چالش آن را در ذهن ثبت کند.

هر چه اسم برند ساده تر باشد، حفظ کردن آن نیز آسان تر خواهد بود و تمام اقشار جامعه با هر سطح دانش و سواد می توانند آن را درک کنند. پس در همان ابتدای راه سعی کنید کلمات سخت و پیچیده را کنار بگذارید و ساده فکر کنید.

ادامه مطلب:  چگونه یک نام برند مناسب انتخاب کنیم؟

مطالب پیشنهادی: مالیات درگاه های پرداخت فروشگاه های آنلاین چقدر است؟ 

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , سئو سایت , برندینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

ثبت مکان در گوگل مپ از مهم ترین و کاربردی ترین اقدامات برای معرفی خدمات به کاربرانی می باشد که در فاصله کمی از شما قرار دارند. هر نوع کسب و کار با ثبت اطلاعات خود در گوگل مپ می تواند شانس ورود به صفحه اول نتایج چستجوی گوگل بدست آورد.

چون گوگل در سالهای اخیر اطلاعات سایت هایی را در نتایج جستجوی کاربران قرار می دهد که از نظر موقعیت مکانی در فاصله کمتری با هم قرار دارند. لذا اگر به دنبال سئو محلی بدون نقص هستید، کافیست با نحوه ثبت کسب و کار در گوگل مپ یا حذف و ویرایش مکان های ثبت شده آشنا شوید.

ما در اهوراوب در ادامه آموزش ثبت مکان مغازهه در گوگل مپ و سایر آدرس ها را ارائه داده و به سوالات رایج در این زمینه پاسخ خواهیم داد.

 

ثبت کسب و کار در گوگل مپ چیست؟

 

گوگل مپ از جمله سرویس های رایگان گوگل می باشد که در سایت ها و برنامه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از کاربردهای گوگل مپ، بهبود سئو محلی می باشد که می تواند به شدت در جذب هدفمند مخاطب موثر باشد.

گوگل در نتایج جستجو بیشتر سایت ها و کسب و کارهایی را معرفی می کند که در فاصله کوتاه تری از شما قرار دارند. لذا، اگر gps گوشی تلفن همراه شما روشن باشد یا گوگل بتواند موقعیت مکانی شما را بدرستی تشخیص دهد، کسب و کارهای و سایت هایی که در گوگل مپ ثبت شده را ابتدا نمایش می دهد.

ثبت کسب و کار در گوگل مپ تنها برای مشاغل و برندهای دارای سایت نیست، بلکه بدون سایت نیز می توان از این امکان استفاده کنید. برای درک بهتر مساله، تعمیر لوازم خانگی را در گوگل سرچ کنید.

مشاهده خواهید کرد که چند پیشنهاد از تعمیرگاه هایی که فاصله کمی با شما دارند در ابتدای صفحه نمایش داده میشود. این نتیجه همان ثبت مکان در گوگل مپ می باشد و به شدت در افزایش فروش تاثیرگذار است.

 
دیدگاه سئوکاران مطرح دنیا درباره تضمین در سئو
 
 

ویرایش و حذف مکان در گوگل مپ

 

برای ویرایش و حذف مکان در گوگل مپ نیز به همین روش می توان عمل کرد. با این تفاوت که، بعد از ورود به حساب کاربری و صفحه سرویس گوگل مپ، در کادر سمت چپ آدرس مورد نظر را وارد کنید.

بعد از ورود به آدرس، Within location را از پایین صفحه انتخاب کنید.

در صفحه بعد تمام اطلاعات از قبیل آدرس، تلفن و آدرس سایت و غیره را می توانید تغییر دهید.

ادامه مطلب:  ثبت مکان در گوگل مپ

مطالب پیشنهادی: مالیات درگاه های پرداخت فروشگاه های آنلاین چقدر است؟ 

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: سئو , سئو وب سایت , سئو سایت فروشگاهی , سئو سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

این الگوریتم مانند مرغ مگس خوار سرعت بالایی داشته و نزدیک ترین صفحه سایت ها به خواسته کاربر را نمایش داده و تاثیر بسیار زیادی بر رضایت آنها داشته است.

نحوه کار الگوریتم مرغ مگس خوار، تاثیر آن بر سئو و مزایایی که به همراه داشته است را در ادامه بررسی می کنیم.

نحوه کار الگوریتم مرغ مگس خوار

 

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افرادی که به تازگی قدم به دنیای سئو می گذارند این است که الگوریتم مرغ مگس خوار چطور کار می کند؟ این الگوریتم چطور می تواند تشخیص دهد که محتوای یک صفحه کیفیت داشته و با خواسته کاربر تناسب دارد؟

الگوریتم مرغ مگس خوار برای شناسایی بهترین سایت ها که محتوای آنها با خواسته کاربر تناسب داشته باشد از گراف دانش و جستجوی معنایی استفاده می کند. این دو ابزار می توانند کمک کنند تا موتورهای جستجو دقیقا همان چیزی را به کاربر نمایش دهند که او به دنبال آن است.

گراف دانش بیشتر برای نمایش اطلاعات کاربردی برای کاربران در زمینه معرفی افراد و بیوگرافی آنها، جغرافیا و مواد مشابه استفاده میشد. بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط این گراف درباره هر کلمه و شخص و غیره، اطلاعاتی در سمت راست نتایج serp نمایش داده میشد.

گراف دانش یک سال قبل از الگوریتم مرغ مگس خوار ارائه شد و از اطلاعات آن در جستجوی بهترین نتیجه برای نمایش در serp استفاده شد.

 
دیدگاه سئوکاران مطرح دنیا درباره تضمین در سئو
 
 

بهترین صفحات از نظر الگوریتم مرغ مگس خوار

 

حال سوال این است، بهترین صفحات سایت ها از نظر الگوریتم مرغ مگس خوار چیست و چه ویژگی هایی دارند؟ چه کارهایی انجام دهیم تا مرغ مگس خوار محتوا را با کیفیت تشخیص دهد؟ چند ویژگی و نکته زیر را بهتر است در روال تولید محتوا و سئو سایت مد نظر قرار دهید:

تحقیق کلمه کلیدی را جدی بگیرید و از lsi، کلمات مشابه و مترادف و هم معنا لا به لای متن به صورت پراکنده استفاده کنید.

طولانی نوشتن همیشه به معنای خوب بودن محتوا نیست؛ به اندازه اما با کیفیت محتوا تولید کنید. سعی کنید محتواهای روی سایت در صفحات مختلف طول های مختلفی داشته باشند و حتی اگر احساس می کنید با 400 کلمه به خواسته کاربر پاسخ داده میشود، نیاز به محتوای طولانی نیست.

با استفاده از اسکیما سعی کنید صفحات را بهتر به موتورهای جستجو معرفی کنید

ادامه مطلب:  سئو سایت بر اساس الگوریتم مرغ مگس خوار

مطالب پیشنهادی: مالیات درگاه های پرداخت فروشگاه های آنلاین چقدر است؟ 

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , سئو وب سایت , هزینه سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

الزام ثبت نام برای سایت فروشگاهی دارای درگاه بانکی و دریافت کد مالیاتی اصلی ترین گام برای شروع یک کسب و کار آنلاین می باشد که عدم توجه به این موضوع جریمه های سنگینی را در بردارد.

در ادامه تمام آنچه لازم است درباره دریافت درگاه پرداخت و میزان مالیاتی که به این گروه از مشاغل اختصاص می یابد را معرفی خواهیم کرد.

دریافت درگاه بانکی؛ اصلی ترین گام راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 

با تغییر نگرش دنیا درباره نحوه خرید و فروش و ارائه خدمات، به مرور طراحی سایت فروشگاهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شدند. به طوریکه در حال حاضر اغلب افراد جزئی ترین ملزومات زندگی را آنلاین سفارش داده و هزینه را نیز به صورت اینترنتی پس از اتصال به درگاه بانکی پرداخت می کنند.

به همین دلیل یکی از ملزومات اصلی در این فروشگاه ها، وجود درگاه پرداخت آنلاین می باشد تا پس از انتخاب کالا کاربر بتواند هزینه را اینترنتی پرداخت کند. چالش مهمی که در این زمینه بعد از دریافت درگاه پرداخت وجود دارد، الزامی شدن پرداخت مالیات برای کسب و کارهای آنلاین می باشد.

به طوریکه، تمام سایت هایی که دارای درگاه پرداخت هستند، بر اساس میزان تراکنش های مالی که انجام می دهند باید مالیات پرداخت کنند. اما سوال این است که چطور سازمان مالیات می تواند میزان درآمد سایت ها را تشخیص دهد و بر این اساس مالیات درگاه پرداخت تنظیم شود؟

 
دیدگاه سئوکاران مطرح دنیا درباره تضمین در سئو
 
 

مالیات درگاه پرداخت فروشگاه ها چقدر است؟

 

در سال 1401 هنوز درصد مالیات درگاه پرداخت فروشگاه های اینترنتی اعلام نشده و نرخ های زیر برای سال 1400 می باشد:

تمام کسب و کارهای آنلاین که درآمد آنها در یک سال کمتر از 48 میلیون می باشد معاف از مالیات خواهند بود. این قبیل مشاغل حتما باید اظهارنامه مالیاتی تکمیل کنند.

  • نرخ مالیات برای درآمد 48 میلیون تومان تا 96 میلیون تومان: 10 درصد
  • نرخ مالیات برای درآمد 96 میلیون تومان تا 144 میلیون تومان؛ 15 درصد
  • نرخ مالیات درامد 144 میلیون تومان تا 216 میلیون؛ 20 درصد
  • نرخ مالیات برای درآمد 216 میلیون تا 288 میلیون؛ 25 درصد
  • نرخ مالیات برای درآمد 286 میلیون تا 384 میلیون تومان؛ 30 درصد
  • نرخ مالیت برای درآمد بیشتر از 384 میلیون تومان؛ 35 درصد

لازم به ذکر است که این قانون نه تنها برای انواع درگاه پرداخت فروشگاه های آنلاین می باشد، بلکه مشمول تراکنش های انجام شده توسط دستگاه های خودپرداز نیز است.

ادامه مطلب:  مالیات درگاه های پرداخت فروشگاه های آنلاین چقدر است؟

مطالب پیشنهادی: اهمیت طراحی سایت طلا فروشی

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , قیمت طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب
مشتری مداری در کسب و کار آنلاین ارتباط مستقیم با موفقیت یا شکست شما دارد و اصول و نکات بسیار زیادی باید در طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه مد نظر قرار گیرد.

اصول مشتری مداری در سایت ها

 
در اهمیت بسیار زیاد مشتری مداری در سایت ها جای هیچ شکی نیست، اما سوال این است که چطور می توان به این هدف دست پیدا کرد؟ با چند اصل مهم زیر می توانید گام مهم و موثری برای مشتری مداری در فروشگاه های آنلاین و  ساخت سایت شرکتی و غیره ایجاد کنید:
 
دیدگاه سئوکاران مطرح دنیا درباره تضمین در سئو
 
 

توجه به رنگ بندی سایت

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، رنگی که برای سایت خود انتخاب می کنید، تاثیر مستقیم بر تجربه کاربری دارد. چون رنگ ها از نظر روانشناسی احساسات متفاوتی را در افراد ایجاد می کنند.

به همین دلیل باید رنگ هایی را برای سایت انتخاب کنید که با فرهنگ و شرایط روحی مخاطب اصلی تان تناسب داشته باشد. به عنوان مثال اگر مخاطب اصلی شما افراد میانسال می باشند، رنگ های قرمز و نارنجی و مشکی احساس خوشایندی را در آنها ایجاد نخواهد کرد.

این در حالیست که برای قشر جوان این رنگ ها جذابیت دارند. البته رنگ باید بر اساس نوع خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید نیز انتخاب شوند.

 

ادامه مطلب:  چگونه از طریق وبسایت مشتری مدار باشیم؟

مطالب پیشنهادی: اهمیت طراحی سایت طلا فروشی

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت شرکتی , ساخت سایت شرکتی , سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

 
سئو تضمینی یا گارانتی رتبه یک با قیمت ارزان” ممکن است شما نیز با این قبیل عنوان ها در صفحه سرپ گوگل مواجه شده باشید. واقعیت این است که این عنوان ها برای مدیران سایت ها بسیار وسوسه کننده بوده و در اغلب مواقع اعتماد کرده و در نهایت نتیجه خوبی دریافت نمی کنند.
 
سئو تضمینی و با گارانتی چیست؟
 
سئو سایت و بهینه سازی سایت ها فرآیندی سخت و پیچیده و زمان بر است و به همین دلیل مدیران سایت هزینه های زیادی را در این مسیر پرداخت می کنند.
 
در برخی از مواقع اعتماد کردن به سئوکارهای تازه کار و بدون تجربه باعث میشود سرمایه زیادی از افراد به هدر رود و گاها پروسه به نتیجه رسیدن زمان بر بوده و مدیران را خسته می کند. به همین دلیل یک تبلیغ سئو 100 درصد تضمینی با گارانتی می تواند آنها را جذب کند.
 
حال سوال این است که آیا می توان در ابتدای شروع پروژه سئو گارانتی و تضمین رتبه ارائه داد؟ آیا کنترل تمام عوامل موثر در سئو در اختیار وبمستر و سئوکار است؟ از طرف دیگر باید تا حد زیادی به کارفرما و مدیر سایت نیز حق داد که از تیم سئو درخواست تضمین کند.
 
یک سئوکار حرفه ای به کارفرما تضمین رتبه یک نمی دهد، بلکه تضمین می دهد که با انجام کارهای استاندارد ترافیک و ورودی سایت در بازه بهینه سازی آن با رشد مواجه خواهد شد. اما تضمین رتبه یک کار بسیار سخت و گاها پر از ریسک و چالش برانگیز است.
 
دیدگاه سئوکاران مطرح دنیا درباره تضمین در سئو
 
 
همه چیز در سئو تحت کنترل شما نیست!
 
مسئله بسیار مهم بعدی که باعث میشود تضمین در سئو را کامل رد کنیم، غیر قابل کنترل بودن برخی از فاکتورها در این حوزه است. جز گوگل هیچکس از الگوریتم های آن و پارامترهای متعددی که در حال حاضر و چه در آینده برای رتبه بندی مد نظر دارد اطلاع نخواهد داشت.
 
علاوه براین، الگوریتم های گوگل همیشه در حال تغییر هستند و به همین دلیل پس از هر آپدیت بسیاری از رتبه ها تغییر کرده و با آزمون و خطا و بررسی نتایج می توان مشکلات موجود در سایت را برطرف کرد.
 
علاوه براین، اعتبار یک برند می تواند به شدت بر سئو و رتبه و جایگاه آن تاثیرگذار باشد. حال تصور کنید که یک محصول سایت به دلیل شهرت زیاد برند رتبه خوبی کسب کرده باشد. با گذشت زمان اگر اعتبار این محصول آسیب ببیند و دیدگاه کاربر نیز درباره آن تغییر کند، به مرور افت رتبه را به راحتی می توانید احساس کنید.
 
یک تیم سئو نمی تواند روی کیفیت محصولات و نحوه ارائه خدمات برند تاثیر ایجاد کند ، اما تغییر در این زمینه روی رتبه کلمات کلیدی و جایگاه آنها تاثیر منفی خواهد داشت.
 

ادامه مطلب:  سئو تضمینی یک توهم است!

مطالب پیشنهادی: اهمیت طراحی سایت طلا فروشی

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , سئو وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

در واقع سرچ کنسول پل ارتباطی میان گوگل و مدیر سایت بوده و گزارش کاملی از روند فعالیت را در اختیارتان قرار می دهد.

علاوه بر گزارش های متعددی که این ابزار رایگان و حرفه ای ارائه می دهد، کاربردهای دیگری نیز به همراه داشته و باعث میشود تا بتوانید به صورت کاملا و واضح روند رشد سایت را از نظر ترافیک و سایر فاکتورها بررسی کنید.

در ادامه به مهم ترین موارد کاربرد سرچ کنسول گوگل و امکانات مهم آن اشاره خواهیم داشت.
حال سوال این است که چرا سرچ کنسول گوگل تا این اندازه محبوب شده است؟ این ابزار حرفه ای و رایگان چه کاربردی دارد و چرا سئو سایت بدون آن گنگ و پیچیده میشود؟ از مهم ترین موارد کاربرد گوگل سرچ کنسول می توان به گزینه های زیر اشاره داشت:

 

 

شناسایی لینک های داخلی

در سئو داخلی یا ON PAGE تاکید زیادی بر لینک سازی داخلی و برقراری ارتباط میان صفحات میشود. یکی از موارد کاربرد سرچ کنسول، دریافت گزارش از لینک های داخلی سایت می باشد.

دریافت گزارش از وضعیت ایندکس صفحات

یک صفحه از سایت هر اندازه کیفیت داشته باشد، اما در دیتابیس گوگل ایندکس نشود، نمی تواند در نتایج جستجو قرار گیرد و رتبه بندی برای آن انجام شود.

گوگل در ابزار سرچ کنسول خود این امکان را فراهم نموده است تا با لیست صفحات ایندکس شده و نشده و دارای خطا، صفحات کراول شده اما در انتظار ایندکس آشنا شوید.

کافیست وارد بخش index در سمت چپ صفحه سرچ کنسول شوید و در صفحه coverage روی excluded کلیک نمایید. از این طریق می توانید اطلاعات بسیار ارزشمندی را بدست آورید.

ایندکس سریع صفحات با سرچ کنسول

در حالت معمول پس از ایجاد یک صفحه در سایت، خزنده های گوگل می توانند آن را شناسایی و به صورت خودکار ثبت کنند. این کار ممکن است با توجه به شرایط سایت از یک روز تا چند روز و حتی هفته طول بکشد.

یکی از راه هایی که می توان سرعت ایندکس را افزایش داد، استفاده از امکان url inspection می باشد. کافیست آدرس صفحه مورد نظر را در این بخش وارد کنید و درخواست ایندکس مجدد را ارسال نمایید.

 

ادامه مطلب:  10 کاربرد سرچ کنسول که نباید از دست داد

مطالب پیشنهادی: دلایل اهمیت طراحی سایت اداری

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: سئو , سئو وب سایت , سئو سایت , هزینه سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

نکات مهم در سئو سایت 2022 تفاوت زیادی با سالهای گذشته نداشته و کافیست کمی بر قوانین و استانداردهای گوگل بیشتر پایبند باشید تا بتوانید نتیجه بهتری را از بهینه سازی سایت دریافت کنید.

ترفندهای سئو داخلی سایت 2022

با آپدیت های متعدد الگوریتم های گوگل می توان براحتی پی به اهمیت بسیار زیاد سئو داخلی برد. به طوریکه در بسیاری از مواقع سئو خارجی و لینک سازی حرفه ای برای سایتی که از نظر سئو داخلی دارای ضعف است نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

به همین دلیل بهتر است به سئو داخلی یا ON PAGE در سال 2022 اهمیت بیشتری بدهید. از مهم ترین موارد در این زمینه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

 

 

بازنشر یا بروزرسانی مطالب قدیمی

به این نکته توجه کنید که همه مطالب همیشگی نیستند و ممکن است در گذر زمین نیاز به ویرایش و یا تغییر داشته باشند.

پس مطالبی که تولید محتوا کرده اید می توانند قدیمی شوند. با بروزرسانی مطالب قدیمی وبسایت خود می توانید روی الگوریتمFreshness گوگل تاثیر بگذارید.

استفاده از تصاویر جذاب و با کیفیت

یکی از راه های بهبود جایگاه در سئو سایت 2022 استفاده از عکس ها و عناصر گرافیکی جذاب و با کیفیت است.

این نکته را به یاد داشته باشید که با استفاده از این عناصر می توانید کاربر را در سایت نگه دارید و هرچه کاربر بیش تر در سایت بماند توجه گوگل به سایت شما بیشتر می شود.

علاوه براین، در صورت استفاده از تصاویر با کیفیت، از بخش image نتایج جستجوی گوگل نیز ترافیک بالایی دریافت خواهید کرد.

محتوای طولانی مدت

رون لیبک مدیرعامل و بنیانگذار  ContentMender گفت: روشی برای کمک به شما در مقایسه با رقبای خود انتشار مداوم محتوا با فرم طولانی تر است که مطابق با دستورالعمل های گوگل باشد.

لیبک گفت: در طول سال 2022 من بطور مداوم شاهد وبلاگ های بیش از 2000 کلمه بودم که به طور چشمگیری از وبلاگ های 1000 کلمه ای یا کمتر بهتر عمل می کنند.

انتظار می رود این روند محتوای فرم طولانی مدت در سال 2022 ادامه داشته باشد و هرچه تعداد بیشتری وب سایت از این روند پیروی کنند طول آن بیشتر خواهد شد حتی ممکن است به آن 2500-3000 علامت برسد تا وبلاگ نسبت به دیگران رتبه خوبی داشته باشد.

 

البته این روش در شرایطی موثر است که محتوای طولانی از نظر کیفیت بتواند رضایت کاربر را جلب کند. در غیر این صورت زیاده گویی بی کیفیت هیچ اثر مثبتی در سئو نخواهد داشت.

 

ادامه مطلب:  ترفندهای سئو سایت 2022

مطالب پیشنهادی: دلایل اهمیت طراحی سایت اداری

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: سئو سایت , سئو سایت شرکتی , سئو 2022 , سئو وب سایت , ترفندهای سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اما میتوانید با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری طراحی سایت املاک در زمان و هزینه خود و مشتریانتان به میزان زیادی صرفه جویی کنید. امروزه مردم تمایل بیشتری به استفاده از اینترنت برای انجام کارها ، دست یابی به اطلاعات و خرید و فروش از طریق سایت ها پیدا کرده اند.

ضرورت طراحی سایت املاک برای مشاورین

روزانه افراد زیادی وقت خود را صرف یافتن ملک میکنند و این کار بسیار وقت گیر و طاقت فرسا است. اگر بخواهیم در یک محله از شهر به دنبال ملک باشیم باید تقریبا تمام بنگاه ها و مراکز مشاوره املاک را گشت تا یک محل مناسب را پیدا کرد.

امروزه اما با گسترش و توسعه فناوری هایی از جمله طراحی سایت املاک که وابسته به اینترنت و رشد فزایند کاربران فضای مجازی و استفاده روز افزون مردم از اینترنت می باشد راه اندازی و طراحی سایت به نفع شما و مشتریان خواهد بود.

 

مشخصات طراحی سایت املاک

برای کاربران سایت سهولت استفاده و ظاهر زیبا و کاربردی بسیار مهم است. انتخاب یک قالب ساده و جذاب در زمان طراحی وب سایت املاک میتواند مشتریان را زمان زیادی در سایت شما نگه دارد.

همچنین امکان استفاده از آن را برایشان راحت تر خواهد کرد. شما میتوانید برای افزایش بازدید سایت اقدام به انجام تبلیغ کنید.

 

مطالب پیشنهادی: آیا می توان با سئو به یک برند جهانی تبدیل شد؟

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت اداری |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت املاک , مشخصات طراحی سایت املاک , قیمت طراحی سایت , طراحی وبسایت املاک , ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

بهینه سازی سایت و سئو اگر به درستی انجام شود می تواند یک گام موثر در این زمینه باشد و شرایط را برای تبدیل شدن به برند جهانی فراهم کند. چند عامل مهم در این زمینه نقش دارند که برخی از آنها عبارتند از:

طراحی سایت چند زبانه

 در اولین مرحله باید به فکر سئو سایت چند زبانه باشید. انتخاب زبان دوم و سوم و غیره متناسب با کشورهای هدف مورد نظر و استاندارد سازی سایت بر همین اساس اولین گام می باشد که باید به شدت جدی گرفته شود.

طراحی سایت چند زبانه استانداردهای زیادی دارد و بر اساس اصول تجربه کاربری باید رعایت شوند.

سئو سایت چند زبانه برای تبدیل شدن به برند جهانی

پس از راه اندازی سایت چند زبانه، گام بعدی سئو و بهینه سازی سایت می باشد که اهمیت بسیار زیادی دارد.

یکی از مهم ترین کارها در این زمینه تحقیق کلمه کلیدی و آشنایی با نیاز مخاطب در هر یک از کشورهای مورد نظر است.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

یکی از مهم ترین اصول در برندسازی، تکرار نام برند در فضاهای مختلف و کنجکاو شدن کاربر برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن است.

شبکه های اجتماعی بستری رایگان و بسیار مناسب در این زمینه می باشد که فعالیت در آن برای سئو اهمیت بالایی دارد.

علاوه بر سوشال سیگنال هایی که از این طریق می توانید دریافت کنید و سئو سایت را بهبود دهید، شرایط برای معرفی خدمات و محصولات برند به کاربرانی در سایر کشورها نیز فراهم میشود.

استاندارد سازی سایت چند زبانه

در حالت کلی می توان گفت، برای اینکه بتوانید از طریق بهینه سازی سایت به برند جهانی تبدیل شوید، لازم است شرایط سایت را متناسب با کشور هدف تغییر دهید.

 

ادامه مطلب: آیا میتوان با سئو به یک برند جهانی تبدیل شد؟

مطالب پیشنهادی: دلایل اهمیت طراحی سایت اداری

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: سئو وبسایت , تاثیر سئو بر برندینگ , بهینه سازی سایت , قیمت سئو سایت , طراحی سایت چند زبانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

دلایل اهمیت طراحی سایت اداری را ممکن است کم و بیش بدانید اما در این مقاله به طور کاملاً مختصر و مفید تمام دلایل را با هم بررسی میکنیم تا بتوانید در زمینه ی سفارش طراحی سایت تصمیم قطعی و درستی بگیرید.

 

مزایا و دلایل اهمیت طراحی وبسایت اداری

1) فراگیر بودن فضای اینترنت

برای همه ی ما پیش آمده که وقتی نیاز به دریافت خدمات و سفارش محصولاتی هستیم سریعاً به اینترنت مراجعه میکنیم و آن را پیدا میکنیم. از دلایل بسیار اساسی و مهم طراحی سایت اداری عام بودن و گستردگی فضای اینترنت است.

2) نداشتن محدودیت زمانی

با طراحی سایت در هر ساعتی از روز و تمام روزهای سال می توانید در کنار افراد بوده و نیاز آن ها را برطرف کنید.

3) بازاریابی آنلاین

بدون اینکه نیاز به نیروی بازاریاب داشته باشید و هزینه ی زیادی را به آن شخص پرداخت کنید با طراحی سایت و سئو پیشرفته به راحتی می توانید رتبه ی سایت را در گوگل ارتقاء داده و در هر لحظه افراد زیادی به سایت شما مراجعه کنند.

 

 

راهکار طراحی سایت اداری موفق

برای اینکه طراحی سایت اداری موفقی داشته باشید لازم است یک سری از موارد زیر را حتما در سایتتان پیاده سازی کنید :

– تولید محتوا مناسب و مرتبط با کسب و کار

– برقراری امنیت بالای سایت

– پاسخگویی به سوالات و نیاز مشتریان

– طراحی سایت ریسپانسیو 

در طراحی سایت اداری چه امکاناتی می توان قرار داد؟

بعد از اینکه تصمیم نهایی خود را در طراحی سایت اداری گرفتید این را هم در نظر داشته باشید که امکاناتی که در ادامه به آن اشاره می شود را می توانید در سایت خود قرار دهید :

امکان عضویت کاربران در سایت

برخورداری از پنل مدیریت ساده

قرار دادن سامانه ارسال پیامک

 

 

ادامه مطلب: دلایل اهمیت طراحی سایت اداری

مطالب پیشنهادی: طراحی سایت شرکتی حرفه ای

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

 



:: برچسب‌ها: دلایل اهمیت طراحی سایت اداری , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت اداری , شرکت طراحی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب
طراحی سایت شرکتی حرفه ای راه مناسب برای حرفه ای دیدن شدن است. امروزه با گسترش حضور مخاطبان و مشتریان در فضای مجازی، لزوم حضور و فعالیت شرکت ها در اینترنت نیز بیش از پیش افزایش یافته است. این حضور در قدم اول نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب است.
 
طراحی سایت حرفه ای برای دیده شدن
حضور در شبکه های اجتماعی عموما با هدف معرفی و بازاریابی محصولات شرکت و بهبود تعامل با مخاطبان است. لذا نمیتوان روی آن به عنوان نماینده اصلی شرکت در محیط مجازی حساب کرد.
با طراحی سایت شرکتی مناسب میتوانید کلیه فعالیت های بازاریابی، دریافت بازخورد از مشتریان، آنلاین برندینگ و… را در محیطی جامع و حرفه ای انجام دهید.
 
 
طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو
امروزه سایتی که در تلفن های همراه، تبلت ها و سایر دستگاه ها به درستی نمایش داده شود، جزء موارد پیش فرض در طراحی سایت شرکتی در اهورا وب است.
 
شبکه های اجتماعی برای سایت شرکتی
فعالیت در شبکه های اجتماعی در هر کسب و کاری بسیار تأثیرگذار است. از این رو طراحی سایت شرکتی باید به گونه ای باشد که ارتباط خوبی با شبکه های اجتماعی شما داشته و با آنها هماهنگ باشد.
 

ادامه مطلب: طراحی سایت شرکتی حرفه ای

مطالب پیشنهادی: هدف از طراحی سایت اداری

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی حرفه ای , طراحی سایت اداری , هزینه طراحی سایت , طراحی سایت شرکتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

ارتباط سئو و اعتبار برند چیزی نیست که بتوان آن را انکار کرد، چون هرگونه رفتار و استراتژی تدوین شده در برندینگ و بهینه سازی سایت می تواند تاثیر مستقیم بر یکدیگر داشته باشند. اما سوال این است که چطور می کسب اعتبار برای برند با سئو چه ارتباطی با هم دارند؟

تولید محتوای با کیفیت

توجه داشته باشید که محتوایی که کاربران آن را در شبکه های اجتماعی و سایر سایت ها با دیگران به اشتراک بگذارند می تواند به شدت در بهینه سازی سایت نقش داشته باشد.

سوشال سیگنال را جدی بگیرید

ترافیکی که شما از شبکه های اجتماعی به سوی سایت هدایت می کنید و تعداد اشتراک گذاری و لایک و کامنت و غیره همگی سیگنال هایی هستند که ارزشمند بودن محتوا را نشان می دهند و به همین دلیل در سئو سایت تاثیرگذار خواهند بود.

افزایش اعتبار برند با سئو خارجی

از دیگر راه هایی که با استفاده از آن می تواند اعتبار برند را افزایش داد، دقت در سئو خارجی می باشد.

سئو خارجی بر لینک سازی و رفتار سایت در سایر سایت ها و انجمن ها و غیره تمرکز دارد. به همین دلیل نوع فعالیت هایی که در سئو خارجی انجام می دهید بر ذهنیت کاربر نسبت به آن برند تاثیر زیادی خواهد داشت.

 

ادامه مطلب: چگونه با سئو برای برند خود اعتبار کسب کنیم؟

مطالب پیشنهادی: هدف از طراحی سایت اداری

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: ارتباط سئو با اعتبار برند , سئو سایت , بهینه سازی سایت , سئو خارجی , ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی راحت افراد به اینترنت داشتن یک وب سایت برای ادارات یک امر ضرروی می باشد. بیشتر ادارات برای این که به صورت غیر حضوری بتوانند خدمات خود را به مشتریان ارائه بدهند طراحی سایت اداری را انجام می دهند.

امکانات طراحی سایت اداری

* اسلایدر مطالب ویژه

* بخش اخبار و اطلاعیه ها

* نظرسنجی

* بخش فایل ها و دانلودها

* گالری تصاویر

* بخش پشتیبانی

طراحی سایت اداری ریسپانسیو

از مهمترین بخش هایی که باید در طراحی سایت اداری مورد توجه شما قرار بگیرد، ریسپانسیو بودن سایت است. توجه به این نکته از این رو است که کاربران زیادی سایت اداره شما را از روی گوشی های تلفن همراه پیگیری میکنند.

طراحی سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو به سایت شما این امکان را میدهد تا اندازه و سایز فونت در تمام نمایشگرها از تلفن همراه تا کامپیوترها نمایش درستی داشته باشند. اگر سایت شما این ویژگی را نداشته باشد، بسیاری از کاربران را از دست خواهید داد.

شرکت های طراحی وب سایت به این منظور از جدیدترین ابزارها و فریم ها استفاده میکنند تا وب سایت های اداری بتوانند نمایش خوبی در انوع دستگاه ها بگیرند و انتظارات کاربر را برآورده کنند.

 

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |طراحی سایت فروشگاهی |

مطالب پیشنهادی: امکانات طراحی سایت فروشگاهی

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: هدف از طراحی سایت اداری , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت اداری , ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

با داشتن فروشگاه اینترنتی شما همچنین میتوانید محصولات تان را جهت معرفی بیشتر در معرض نمایش تعداد از کاربران اینترنتی قرار دهید. شرکت های طراحی سایت با تلفیق زیبایی، سادگی، فروشگاه با تجربه کاربری حرفه ای و کاملا کاربردی را ارائه می دهند.

امکانات طراحی سایت فروشگاهی

برای جلب اعتماد کاربر و تبدیل آنها به مشتری و فراهم کردن امکان خرید آسان و رضایت بخش، برخی از امکانات در طراحی سایت فروشگاهی ضروری می باشند. در سایت های طراحی شده توسط گروه اهوراوب امکانات متنوع و متعددی بر حسب خواسته کارفرما پیاده سازی میشود که برخی از آنها عبارتند از:

اتصال به درگاه بانکی

دسته بندی محصولات

مدیریت حساب های بانکی

ایجاد حساب مجازی

چگونه از سایت فروشگاهی خود درآمد بالاتری کسب کنیم؟

اگر سایت شما یک فروشگاه آنلاین است و محصولات متنوع از تولید کنندگان مختلف در آن به فروش میرسد باید دسته بندی شده و مرتب هرکدام را توضیح دهید.

به این توجه داشته باشید که سایت فروش آنلاین با کمک سئو محصولات و دیده شدن در نتایج برتر گوگل نتیجه بسیار بهتری برای رشد کسب و کار شما به ارمغان خواهد آورد.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

اگر به دنبال افزایش درآمد از فروشگاه خود هستید بهتر است به جایی بروید که این روزها از هر بازاری شلوغ تر است. دنیای اینترنت توانسته به میزان زیادی مراجعات حضوری را در هر صنفی کم کند.

در این بین طراحی سایت فروشگاه آنلاین از همه بیشتر توانسته اند موفق باشد. زیرا مردم دوست دارند پیش از خرید حتما محصول را ببینند و ارزیابی کنند.

 

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون | طراحی سایت اداری |

مطالب پیشنهادی: سئو سایت پزشکی

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: امکانات طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت فروشگاه آنلاین , طراحی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سئو سایت پزشکی با توجه به معیارهای متعددی که گوگل برای این قبیل سایت ها در نظر دارد، با چالش هایی روبرو می باشد. در حالت کلی تمام سایت هایی که با سلامتی و جان انسان در ارتباط می باشد لازم است برخی استانداردها را رعایت کنند تا بتوانند در نهایت به جایگاه مطلوبی در سئو دست پید کنند.

تاثیر تولید محتوا بر سئو سایت پزشکی

به جرئت می توان گفت، یکی از بزرگترین چالش ها در بهینه سازی سایت پزشکی تولید محتوا می باشد. چون اطلاعاتی که بر روی سایت های پزشکی قرار میگیرد باید مرجع علمی داشته باشد.

مراحل سئو سایت پزشکی

سئو سایت مسیری پیچیده می باشد که اگر بدون نقشه در آن قدم بگذارید، بدون شک به بیراهه هدایت خواهید شد. مهم ترین مراحل برای رسیدن به موفقیت و جایگاه مناسب در صفحه اول گوگل لازم است گام های زیر را طی کنید:

1. آنالیز سایت از نظر جایگاه فعلی

2. تولید محتوای پزشکی

3. تهیه لیست اشکالات موجود

 

 

مطالب پیشنهادی: طراحی سایت شرکتی و اصول مهم آن

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت اداری |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

 

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت پزشکی , سئو سایت پزشکی , هزینه سئو سایت پزشکی , بهینه سازی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

زمانی که طراحی سایت شرکتی و اصول مهم آن را بدانید می توانید بهترین وب سایت را برای خود داشته باشید.طراحی سایت شرکتی با توجه به تغییرات پیش آمده در روند بازار، امری ضروری و لازم به نظر می آید. روش های بازاریابی در دنیای امروز دچار تغییرات بزرگی شده است.

 ارائه محتوای جامع به هدف معرفی بیزنس در طراحی سایت شرکتی

سازمان ها با هدف معرفی خود و نوع خدمات و محصولاتشان اقدام به طراحی سایت شرکتی می کنند.

بنابراین وب سایت باید بتواند به طور کامل و جامع در راستای آشنا نمودن مشتری با سبک بیزنس سازمان عمل نماید.

 

طراحی رابط کاربری به سبک داستان گویی

در طراحی سایت اداری  یکی از رابط های کاربری بسیار تاثیرگذار بر مشتری، رابط هایی با روال داستان گویی است.

منظور از داستان همان مراحل و فرآیندی است که شما برای شروع بیزنس خود پشت سر گذاشتید.

اهمیت سئو و بهینه سازی در وب سایت شرکتی

طراحی وبسایت شرکتی اولین قدم برای ورود کسب و کارها به دنیای اینترنت است. اما برای دیده شدن باید کارهای بسیاری در لیست برنامه ریزی های مجموعه قرار گیرد.

 

ادامه مطلب: طراحی سایت شرکتی و اصول مهم آن

مطالب پیشنهادی: سئو سایت هتل

خدمات اهوراوب:

سئو سایت شرکتی | سئو سایت دکوراسیون | سئو سایت پزشکی |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت ادرای , اصول طراحی سایت شرکتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

مهمترین سوالات پیش از طراحی سایت شرکتی که باید بدانید در این مقاله آورده شده است! طراحی سایت شرکتی در سال 2021 تفاوت های زیادی با سال های گذشته داشته است. از این رو زمانی که کسب و کارهای تصمیم به راه اندازی وب سایت برای بیزنسشان می گیرند، سوالات فروانی در ذهنشان ایجاد می شود.

سوالات مهم در مرحله هدف گذاری جهت طراحی سایت شرکتی

1- هدف از طراحی سایت شرکتی چیست؟

پیش از شروع هر کاری ابتدا باید هدف خود را مشخص نمایید. طراحی سایت اداری  نیز نیازمند تعیین هدف کسب و کار از راه اندازی آن می باشد.

2- مزیت رقابتی کسب و کار شما چیست؟

مزیت رقابتی به معنای نقاط قوت بیزینس شماست. نقاطی مخاطب را به خرید محصولات شما ترغیب می کند.

سوالات مهم پیش از انتخاب دامین و هاستینگ در طراحی سایت شرکتی

1- هاست یا میزبان سایت را از کدام شرکت تهیه کنیم؟

همان طور که می دانید طراحی سایت شرکتی نیازمند داشتن یک میزبان یا هاست در بستر اینترنت می باشد.هاست موظف است اطلاعات و داده های وب سایت شما را نگهداری نموده و به کاربر نشان دهد. از این تامین امنیت در میزبان ها بسیار مهم است.

2- نام دامین را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟

طراحی سایت حرفه ای شرکتی معمولا به هدف ایجاد بستری برای معرفی کسب و کار انجام می شود.

سوالات مهم پیش از تولید محتوا در طراحی سایت شرکتی

1- چه محتوایی برای وب سایت من مناسب است؟

پیش از هر چیز باید بدانید که زمانی محتوا می تواند پادشاهی کند که اختصاصا برای مجموعه شما تولید و تدوین شود. بنابراین محتوای کپی از دیگر رقبا نه تنها کمک حالتان نخواهد بود، بلکه آسیب های شدیدی بر سئو وب سایت وارد می کند.

2- آیا ارتباط میان محتوای سایت و شبکه های اجتماعی لازم است؟

طراحی سایت شرکتی در کنار شبکه های اجتماعی می تواند راه موفقیت یک کسب و کار را در بستر اینترنت محیا سازد.

 

ادامه مطلب: مهمترین سوالات پیش از طراحی سایت شرکتی

مطالب پیشنهادی: سئو سایت هتل

خدمات اهوراوب:

سئو سایت شرکتی | سئو سایت دکوراسیون | سئو سایت پزشکی |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت اداری , سئو سایت شرکتی , طراحی وبسایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سئو سایت هتل و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو گامی مهم در جذب ترافیک ارگانیک و رایگان و افزایش سود می باشد. با توجه به اینکه بسیاری از آژانس های مسافرتی نیز امکان رزرو آنلاین هتل را ارائه می دهند، به همین دلیل سهمی از سود هتل را دریافت می کنند. 

اصول مهم در سئو سایت هتل

باید روند کار سئو سایت هتل را با تدوین استراتژی پیش برد، در غیر این صورت در این مسیر طولانی و پر از چالش نتیجه مطلوبی بدست نخواهد آمد. از مهم ترین اصولی که در بهینه سازی سایت هتل باید در نظر گرفت می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

1. تدوین استراتژی و بازاریابی محتوایی

2. بهبود سرعت و رفع مشکلات فنی

3. بهبود تجربه کاربری با بررسی و آنالیز

رقابت حرفه ای با سئو سایت هتل

در دنیای امروز هتل بدون سایت نمی تواند در میدان پر از رقابت موفق شود. اما طراحی سایت هتل تنها رمز موفقیت در این میدان نیست و باید به بهینه بودن آن توجه داشت. در واقع هدف از راه اندازی هتل تنها معرفی خدمات نیست، بلکه باید بتواند شرایط را برای جذب مسافر و کاربر به صورت رایگان از موتورهای جستجو فراهم کند.

 

مطالب پیشنهادی: سئو سایت شرکتی

خدمات اهوراوب:

سئو سایت دکوراسیون | سئو سایت پت شاپ | سئو سایت پزشکی |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: سئو سایت هتل , بهینه سازی سایت هتل , طراحی سایت هتل , سئو وبسایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

همانطور که می دانید به طور کلی وب سایت های شرکتی به دو دسته منطقه ای و بین المللی تقسیم بندی می شوند که در هر صورت سئو سایت شرکتی برای شما یک ضرورت به حساب می آید.

خدماتی که در زمینه سئو سایت شرکتی ارائه می دهیم!

در رابطه با سئو سایت شرکتی خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهیم که شامل موارد زیر می شود:

 مشاوره تخصصی و بررسی کلمات کلیدی سایت

 ارتقاء رتبه سایت در کلمات کلیدی وب سایت

 تولید محتوا مفید و جذاب بر اساس سئو وب سایت

 ماندگار شما در خط یک گوگل

اهمیت سئو سایت شرکتی

چرا به شما پیشنهاد سئو وب سایت شرکتی را می دهیم؟ شرکت ها عموما به دنبال مشتری هستند یا می خواهند که خود را ذهن افراد ثبت کنند به همین علت به سراغ تبلیغات با هزینه زیادی می روند چرا که از اهمیت تبلیغات برای شرکت خود باخبر هستند اما در حالت کلی باید بگوییم که عموما این روش های تبلیغاتی مخاطب را تبدیل به مشتری نمی کند.

 

مطالب پیشنهادی: طراحی سایت داروخانه

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون | 

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: سئو سایت شرکتی , طراحی سایت شرکتی , سئو وبسایت شرکتی , بهینه سازی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب
طراحی سایت داروخانه با توجه به تغییر در نگرش اغلب افراد در نحوه خرید، یکی از کارهای بسیار مهم و ضروری می باشد تا بتواند داروخانه های فیزیکی را در مسیر پیشرفت شغلی قرار دهد.
 
چرا طراحی سایت داروخانه اهمیت دارد؟
اگر مالک داروخانه هستید و علیرغم مشاهده وبسایت بسیاری از همکاران خود هنوز برای قدم گذاشتن در مسیر فروش آنلاین متقاعد نشده اید. یا برایتان سوال است که فروش آنلاین داروهای دارای نسخه غیر قانونی می باشد و چرا باید یک داروخانه طراحی سایت را انتخاب کند.
 
 
 
برندینگ با طراحی سایت داروخانه
کافیست در اینرنت جستجوی ساده ای داشته باشید تا با تعداد بسیار زیاد سایت های متعلق به پزشکان مختلف روبرو شوید. آیا پزشکان از طریق وبسایت خود می توانند بیمار را معاینه کنند و نسخه ارائه دهند؟ قطعا خیر.
 
چگونه یک داروخانه سرشناس باشیم؟
با راه اندازی سایت داروخانه آنلاین و حضور حرفه ای در آن و جدی گرفتن سئو و بهینه سازی در نهایت نام برند شما به خوبی در ذهن کاربران نفوذ می کند. فراموش نکنید که برندینگ برگ برنده در فروش آنلاین و توسعه کسب و کارها می باشد و بدون سایت معتبر به سختی می توان به آن دست پیدا کرد.
 

مطالب پیشنهادی: طراحی سایت

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون | 

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: طراحی سایت داروخانه , طراحی سایت , سایت داروخانه , هزینه طراحی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

طراحی سایت این روزها به یکی از مهم ترین مسائل درآمدزایی و ارتقاء کسب و کار تبدیل شده است. تا حدی که اگر شما وب سایتی مرتبط برای کسب و کار خودتان نداشته باشید مشتری های شما نمی توانند آنقدری که باید به شما اعتماد کنند.

طراحی سایت ریسپانسیو

همه ما این تجربه را داشته ایم که وب سایتی را در تبلت یا موبایلمان باز کنی اما به محض باز کردن آن را بسته ایم دلیل چیست؟

 دلیل این است که صفحات آن وب سایت متناسب با تبلت یا گوشی موبایل طراحی نشده است و ما نمی توانستیم از آن استفاده کنیم یا به همه ی قسمت هایش دسترسی کامل داشته باشیم. این مشکل با طراحی سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو (Responsive) قابلیت برطرف شدن دارد.

آشنایی با انواع مختلف طراحی سایت

وب دیزاین Web-Design به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع‌رسانی، معرفی شرکت و ارائه محصولات آن گفته می‌شود. طراحی وب‌ سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است.

 طراحی سایت داینامیک

 وبسایت داینامیک یا پویا به وب سایتی گفته می شود که پنل مدیریت محتوا داشته باشد و مدیر سایت یا شخصی که صاحب وب سایت است بتواند به راحتی متن یا تصاویر مورد نظر خود را داخل سایت بارگزاری کند.

 

مطالب پیشنهادی: سئو سایت فروشگاهی

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون | 

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت شرکتی , ظراحی سایت فروشگاهی , هزینه طراحی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

بازاریابی اینترنتی موفق می تواند تضمین کننده افزایش فروش و رشد و توسعه کسب و کارها باشد و پارامترهای متعددی در این مسیر وجود دارند که عدم توجه به آنها چالش هایی را به همراه خواهد داشت.

انتخاب بستر مناسب بازاریابی اینترنتی

با توجه به اینکه مخاطبان هدف شما بیشتر در کدام شبکه های اجتماعی حضور دارند و از چه طریقی می توان به آنها دسترسی داشت، باید بتوانید بستر ایده آلی را برای دیجیتال مارکتینگ انتخاب کنید.

راه اندازی سایت حرفه ای برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ

 بهتر است برای کسب و کار خود ابتدا سایت راه اندازی کنید. سایتی که راه اندازی می کنید باید از نظر تجربه کاربری در سطح ایده آلی باشد تا بتواند در جذب کاربر و تبدیل آنها به مشتری موثر عمل کند.

در غیر این صورت طراحی سایت فروشگاهی و غیره نمی تواند مسیر ایده آلی را برای دیجیتال مارکتینگ حرفه ای برایتان فراهم کند.

سئو بعد از طراحی سایت

پس از راه اندازی سایت، لازم است سئو و بهینه سازی آن نیز انجام شود. بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو باعث میشود به مرور در صفحه نتایج جستجوی گوگل دیده شوید و این گام بسیار ارزشمندی در بازاریابی به شمار می رود.

 

ادامه مطلب: چگونه بازاریابی اینترنتی موفقی داشته باشیم؟

مطالب پیشنهادی: تاثیر سئو بر برندینگ

خدمات اهوراوب:

سئو سایت دکوراسیون | سئو سایت هتل | سئو سایت پزشکی |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

 



:: برچسب‌ها: بازاریابی اینترنتی , دیجیتال مارکتینگ , بازاریاب یاینترنتی موفق , سئو سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

تاثیر سئو بر برندینگ در دنیای امروز با رشد کسب و کارهای اینترنتی چیزی نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد. چون بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو می تواند آگهی از برند در ذهن ها ایجاد کند و از این طریق برندسازی رخ می دهد.

البته لازم به ذکر است که این ارتباط دو سویه بوده و هر دو بر هم اثرگذار هستند و دقیقا به همین دلیل است که سئو و برندسازی تا این اندازه جدی گرفته شده است.

تعریف بهینه سازی سایت

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نیز به مجموعه ای از فعالیت ها گفته میشود که تلاش میکند تا سایت را برای کلمات کلیدی مشخص در لیست نتایج جستجو قرار دهد.

افزایش نرخ کلیک سایت با برند معتبر

از دیگر مواردی که می تواند تاثیر برندسازی اینترنتی را بر سئو سایت نشان دهد، افزایش نرخ کلیک می باشد. برندهای معتبر به خوبی موفق به اعتمادسازی شده اند.

انتشار پست مهمان

در حالت کلی هر اقدامی که باعث شود نام برند شما در فضای دیجیتال بیشتر تکرار شود، در نهایت می تواند روی برندینگ اثر داشته باشد.

 

ادامه مطلب: تاثیر سئو بر برندینگ

مطالب پیشنهادی: سئو سایت فروشگاهی

خدمات اهوراوب:

سئو سایت دکوراسیون | سئو سایت هتل | سئو سایت پزشکی |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: تاثیر سئو بر برندینگ , ارتباط سئو و برندینگ , سئو وبسایت , برندسازی دیجیتال , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

چرا سئو سایت فروشگاهی این روزها بر سر زبان ها افتاده است؟ عموما افرادی که به دنبال فروشگاه آنلاین در فضای اینترنت هستند تا محصولات مدنظر خود را سفارش دهند وب سایت هایی که در صفحه اول هستند را برای خرید انتخاب می کنند بنابراین وب سایت هایی که در خط های اول تا سوم گوگل هستند شانس فروش بیشتری دارند.

اهمیت سئو سایت فروشگاهی

چرا عموما افرادی که در زمینه طراحی سایت فروشگاهی فعالیت می کنند اصرار دارند که خدمات سئو را نیز مشتریان خود دریافت کنند؟ یکی دلایلی که عموما افراد سعی می کنند که مشتریان خود را راضی کنند خدمات سئو وب سایت فروشگاهی را دریافت کنند این است که سئو به آن ها این قدرت را می دهد که به راحتی نیاز مشتریان را برطرف کنند.

برای سئو وب سایت فروشگاهی به چه مواردی توجه کنیم؟

برای داشتن یک وب سایت حرفه ای باید تمام قوانین سئو را به خوبی رعایت کنید! در زیر می توانید نکاتی که برای سئو وب سایت فروشگاهی باید رعایت کنید در زیر بخوانید:

 تولید محتوای مفید و جذاب

 مدیریت کامل کلمات کلیدی

 استفاده عکس های باکیفیت در ابعاد مناسب

 استفاده از ویدیو در وب سایت

 لینک سازی صحیح

 

ادامه مطلب:  سئو سایت فروشگاهی

مطالب پیشنهادی: طراحی سایت پت شاپ

خدمات اهوراوب:

سئو سایت شرکتی | سئو سایت سیسمونی | سئو سایت طلا فروشی |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: سئو سایت فروشگاهی , سایت فروشگاهی , طراحی سایت فروشگاهی , سئو وبسایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

از طراحی سایت پت شاپ و اهمیت آن برای کسب و کار خود غافل نشوید. شروع های کوچک می تواند یک راه خوب و کم خطر برای راه اندازی وب سایت پت شاپ شما می باشد. وقتی شما با محصولات خود آشنایی کاملی داشته باشید می توانید در فضای اینترنت یک تجارت الکترونیک را برای خود راه اندازی کنید.

برای شروع طراحی سایت پت شاپ از کجا باید شروع کنیم؟

برای طراحی سایت پت شاپ از کجا باید شروع کنیم؟ اولین مورد این است که یک شرکت طراحی سایت حرفه ای را انتخاب کنید با انتخاب یک شرکت مناسب برای طراحی سایت شما از این نظر مطمئن هستید که قدم های بعدی را محکم و به درستی برداشته اید.

باید بدانید مشتریان شما عموما برای چه حیوان خانگی علاقه دارد و افراد عموما از چه حیوان خانگی نگهداری می کنند. درباره ی بودجه طراحی سایت فروشگاهی با سرکت طراحی سایت صحبت کنید و براساس بودجه ای که دارید به فکر راه اندازی وب سایت باشید. بعد رعایت تمام نکات فوق می توانید طراحی سایت را شروع کنید.

 

امکانات بخش های مختلف طراحی سایت پت شاپ

اگر محصولات حیوانات خانگی شما به فروش نمی رود با طراحی سایت اختصاصی برای کسب و کار خود می توانید در کمترین زمان این مشکل را برطرف کنید و فروش خود را چند برابر کنید. 

 

ادامه مطلب:  طراحی سایت پت شاپ

مطالب پیشنهادی: چطور با وبسایتمون مشتریان رو عاشق برندمون کنیم؟

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت آتلیه عکاسی | طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | 

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت پت شاپ , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت , طراحی سایت اختصاصی , ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

تاثیر طراحی سایت بر برند و برندسازی از جمله موارد بسیار مهمی می باشد که برخلاف گذشته، در حال حاضر به آن توجه ویژه ای میشود. این مساله مهم از ابتدایی ترین گام های راه اندازی تا بهینه سازی آن باید مد نظر قرار گیرد تا در نهایت بتوان مشتری را عاشق برند کرد.

دقت در انتخاب نام دامنه

در تمام گام هایی که برای طراحی سایت فروشگاهی یا شرکتی برای یک برند برمی دارید، باید به احساس کاربر و مخاطب خود توجه کنید. به همین دلیل در مرحله اول باید دامنه ای را برای سایت انتخاب کنید که با نام برند سازگار بوده و راحت تر در ذهن ماندگار شود.

با حذف پیچیدگی های سایت مشتری را عاشق برند کنید!

کوتاه کردن مراحل خرید و حذف درخواست اطلاعات غیر ضروری از جمله مواردی هستند که باید در مراحل طراحی سایت به آن توجه داشته باشید.

سایت را برای موبایل بهینه کنید

چون مخاطب و کاربر تلفن همراه صبر کمی دارد و با صفحه کوچک تلفن خود نمی تواند سایت های کند با فونت های ریز و ظاهر نامرتب را بررسی کند و از خدمات آنها استفاده نماید. کافیست طراحی سایت ریسپانسیو را انتخاب کنید و سرعت آن را تا حد امکان بهبود دهید.

محتوای مناسب را فراموش نکنید

محتوای مناسب سایت به همان اندازه که می تواند منجر به رضایت کاربر شود، در سئو و بهینه سازی سایت نیز تاثیرگذار است. محتوای حرفه ای و کاربردی را کاربران در صفحات اجتماعی به اشتراک می گذارند و این می تواند یک گام بسیار موثر در برندینگ نیز به شمار رود.

 

ادامه مطلب:  چطور با وبسایتمون مشتریان رو عاشق برندمون کنیم؟

مطالب پیشنهادی: تاثیر دیجیتال برندینگ بر فروش

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت دکوراسیون | طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | 

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت ریسپانسیو , مراحل طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

تاثیر دیجیتال برندینگ بر فروش یکی از مسائل بسیار مهمی می باشد که بسیاری از کسب و کارهای نوپا و حتی قدیمی به آن توجه ندارند. این در حالیست که اگر برندسازی در فضای دیجیتال بدرستی و با رعایت اصول و استانداردها انجام شود، در نهایت می تواند کاربران را به مشتری های همیشگی و وفادار تبدیل نموده و شما را به دیگران معرفی کنند و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

دیجیتال برندینگ چیست؟

دیجیتال برندینگ به مجموعه ای از اقدامات در فضای دیجیتال و اینترنت گفته میشود که تمرکز آن بر ایجاد ذهنیت مثبت در مخاطب نسبت به نام یک کسب و کار است. 

ارتباط دیجیتال برندینگ و فروش چیست؟

حال سوال این است که آیا دیجیتال برندینگ می تواند بر میزان فروش تاثیرگذار باشد؟ اثر برندسازی دیجیتال بر فروش کوتاه مدت است یا فعالیت هایی که در این زمینه انجام میشوند نوعی سرمایه گذاری بلند مدت به شمار می رود.

تبدیل مخاطب به مشتری وفادار

دیجیتال برندینگ تلاش می کند تا ذهنیت خوبی بر مخاطب ایجاد کند و احساسات آنها را در کنترل خود قرار دهد. به همین دلیل می تواند از این طریق مشتری های وفادار را افزایش داده و در نهایت به فروش بیشتر دست پیدا کند.

 

ادامه مطلب: تاثیر دیجیتال برندینگ بر فروش

مطالب پیشنهادی: طراحی سایت آتلیه عکاسی

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت دکوراسیون | طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | 

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

 



:: برچسب‌ها: تاثیر دیجیتال برندینگ بر فروش , دیجیتال برندینگ , برندسازی دیجیتال , برندینگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

طراحی سایت آتلیه عکاسی این روزها روی بورس است . با جستجو کردن در میان آتلیه های عکاسی به راحتی متوجه خواهیم شد که عکاسی ها دیگر مثل قدیم نیستند که در یک فضای بسته کار کنند و مشتریان خاص خود را داشته و با دنیای ارتباطات هم کاری نداشته باشند .

چرا طراحی سایت آتلیه عکاسی را انجام بدهید؟

با ورود تکنولوژی به دنیای روزمره ما همه عکاس ها با موضوعات مختلف نیز به یک طراحی سایت برای آتلیه ی عکاسی خود نیاز دارند.

عکاسان و تمام هنرمندان که کارشان مرتبط با عکس است می توانند با درخواست دادن طراحی سایت آتلیه عکاسی ، برای زمینه فعالیت کاری خود یک طراحی سایت شخصی داشته باشند تا با سایت خود معرفی شوند.

با طراحی سایت آتلیه عکاسی بازدید بیشتری داشته باشید!

طراحی سایت آتلیه عکاسی برخلاف طراحی سایر سایت ها و برخورداری از محیط گرافیکی ، ظاهری کاملا متفاوت با دیگر سایت ها را دارد.

در نتیجه انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب بسیار مهم است پس دقت لازم را در این زمینه داشته باشید.

چند سوال که باید از شرکت طراحی سایت آتلیه عکاسی بپرسید!

این کارها خدمات سئو تا پیشتیبابی را شامل می شود. برای پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت آتلیه عکاسی حرفه ای باید این سوالات را از آن ها بپرسید:

1- چگونه نمونه کارهای شما را ببینم؟ یک شرکت حرفه ای در زمینه طراحی سایت در وب سایت خود از نمونه کارها استفاده می کند تا کاربران با آن نمونه کارها آشنا بشوند و به توانایی و روش کار با آن ها پی ببرند.

2- از چه تکنولوژی برای طراحی و پیشتیبانی وب سایت استفاده می شود؟ یک شرکت حرفه ای در زمان گذاشتن جلسه با شما درباره طراحی و پشتیبانی وب سایت شما اطلاعاتی را به شما ارائه خواهد داد.

 

ادامه مطلب: طراحی سایت آتلیه عکاسی

مطالب پیشنهادی: طراحی سایت گردشگری 

خدمات اهوراوب:

سئو سایت هتل | سئو سایت شرکتی | سئو سایت فروشگاهی | 

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت آتلیه عکاسی , طراحی وبسایت , شرکت طراحی سایت , هزینه طراحی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

طراحی سایت گردشگری یا آژانس مسافرتی به صاحبان آژانس‌ مسافرتی و مسافران کمک می‌کند تا بتوانند علایق و یا تجربه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آژانس‌ های مسافرتی می‌توانند قبل از سفر، با معرفی جاذبه‌های مقصد و یا یک برنامه سفر کامل، حس یک سفر آسوده را به مشتریان خود القا کنند.

چرا به طراحی سایت گردشگری نیاز داریم ؟

در طراحی سایت گردشگری، نکته خیلی مهم بروز بودن و آنلاین بودن است. لازم است تا خدماتی مانند پکیج های گردشگری و مسافرتی، ساعت دقیق پرواز هواپیما یا حرکت اتوبوس، قطار و کشتی، امکان رزرو هتل ها ، رستوران ها و دیگر اطلاعات کافی در مورد جاذبه های گردشگری و از همه مهم تر مسیر یابی و نقشه بعد به روز و در دسترس باشد. در صورت آپدیت نبودن اطلاعات و یا نادرست بودن آن میزان بازدید از سایت به شدت کاهش می یابد و رتبه سایت نزول پیدا میکند.

مزایای طراحی سایت گردشگری 

از مهم ترین مزایی که طراحی سایت گردشگری برای شما به همراه دارد این است که اگر به صورت حرفه ای و تخصصی انجام شده باشد، قادر خواهید بود افراد بسیار زیادی را به سایت خود جذب کنید. زیرا امروزه تعداد افرادی که سفر میکنند مدام در حال افزایش است و این افراد همواره به دنبال مرجعی معتبر برای کسب اطلاعات دقیق درباره ی مکان های تفریحی هستند.

سئو سایت گردشگری

باید در ابتدا کم هزینه ترین راه را برای افزایش بازدید سایت گردشگری خود انتخاب کنید، که آن راه انجام سئو برای سایت شماست. وب سایت شما باید کاملا اصولی و بهینه برای موتورهای جستجو مثل گوگل طراحی شده باشد تا به عنوان مثال با تایپ عبارت “مکان های تاریخی یزد” ، وب سایت شما در صفحه اول نمایش نتایج گوگل قرار بگیرد .

 

ادامه مطلب: طراحی سایت گردشگری

مطالب پیشنهادی: طراحی سایت اداری 

خدمات اهوراوب:

سئو سایت هتل | سئو سایت شرکتی | سئو سایت فروشگاهی | 

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت گردشگری , طراحی سایت , طراحی سایت میدان ولیعصر , طراحی سایت آژانس هواپیمایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

طراحی سایت اداری ، مستلزم رعایت نکات ویژه ای می باشد. ادارات دولتی بر پایه ارائه خدمات ، سازمان یافته تشکیل شده اند، لذا در طراحی سایت اداری می بایست به موضوع ارائه خدمات الکترونیکی از طریق وب سایت به شهروندان و مخاطبان توجه خاصی داشت.

یک وب سایت اداری دارای فرم های الکترونیکی مهمی می باشد تا کاربران بتوانند از طریق آن ها با کارمندان و مدیران در ارتباط باشند. تیم طراحی سایت اهورا وب با سابقه فراوان در طراحی سایت و بهینه سازی سایت ، خدمات کاملی را در زمینه ی انواع طراحی سایت به مشتریان خود ارائه می کند.

هدف از طراحی سایت اداری چیست؟

با توجه به اینکه هدف از طراحی سایت اداری ، ارائه خدمات الکترونیکی مطلوب جهت افزایش راندمان کاری و همچنین کاهش تردد در ادارات مختلف می باشد، لذا طراحی سایت و بهینه سازی سایت این ادارات باید به گونه ای انجام شود که علاوه بر اطلاع رسانی مطلوب بتواند به بهترین نحو از طریق طراحی فرم های الکترونیکی ارتباط بین مخاطبان و این ادارات را تسهیل نماید.

نکات مهمی که در طراحی سایت اداری باید رعایت شود :

* کیفیت سایت های اداری به دلیل اینکه کاربران زیادی دارد اهمیت ویژه ای دارد که باید توجه بسیار مهمی به این بخش کرد.

* سادگی در طراحی سایت شرکتی حرفه ای به صورتی می باشد که کاربران به راحتی می توانند دسترسی به مطالب مورد نیاز خودشان داشته باشند.

 

* اهمیت سئو و بهینه سازی در سایت های اداری باعث می شود که موتورهای جستجو به راحتی به کاربرانی که در این زمینه مشغول هستند سایت رو معرفی کند.

بهینه سازی برای سایت اداری چه فایده ای دارد ؟

 

با سئو کردن کار را برای کاربران راحت می کنید که بتوانند راحت سایت شما را پیدا کرده و از خدماتتان استفاده کنند.  پس بهتر است سئو کردن سایت را جدی بگیرید و این کار را پشت گوش نیندازید.

 

ادامه مطلب: طراحی سایت اداری


مطالب پیشنهادی: عوامل موثر بر دیجیتال برندینگ موفق

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت دکوراسیون | 

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اداری , طراحی سایت شرکتی , هزینه طراحی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

در این مطلب قصد داریم چند تکنیک موثر و کاربردی برای اینکه بتوانید سئو ارزان را تجربه کنید و با صرف کمی زمان در لیست نتایج جستجو صفحه اول قرار بگیرید را مرور می کنیم.

منظورتان از سئو با بودجه کم چیست؟

در شرایطی که کمبود بودجه منظور نداشتن دانش و تخصص است، لازم است بدانید که منابع آموزشی رایگان بسیار ارزشمندی در اینترنت وجود دارد. کافیست از این منابع استفاده نموده و در زمان کوتاه به تخصص های مورد نیاز در این حوزه دست پیدا کنید. اما مساله بسیار مهم، تدوین استراتژی با بودجه مادی و مالی کم می باشد که چالش برانگیزترین بخش در بهینه سازی سایت است.

نقش تحقیق کلمه کلیدی در سئو با بودجه کم

متاسفانه بسیاری از افراد تازه وارد در حوزه سئو سایت شرکتی، فروشگاهی و … به تحقیق کلمه کلیدی توجه نداشته و به همین دلیل زمان و هزینه زیادی را هدر می دهند. اگر در ابتدای راه بتوانید کلمات کلیدی هر صفحه را بدرستی شناسایی کنید، مسیر برای تولید محتوا و دسته بندی محصولات و صفحات آسان تر شده و با بودجه کم می توانید راه را ادامه دهید.

کیورد گپ ها را سئو با بودجه کم دست کم نگیرید

کافیست کمی ترفندهای شناسایی کیورد گپ ها را جستجو کنید تا بتوانید از آن برای هموار شدن مسیر بهینه سازی سایت استفاده کنید. لازم است بدانید که از نتایج ارائه شده توسط بسیاری از ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی می توانید این گپ ها را شناسایی کنید.

سوشال سیگنال رایگان دریافت کنید

 

از دیگر موارد بسیار مهم و تاثیرگذار در سئو سایت فروشگاهی با بودجه کم می توان به تحلیل درست رفتار رقبا، خلاقیت و ایده پردازی در تولید محتوا، بهبود سرعت سایت، بهبود تجربه کاربری، تحلیل و آنالیز رفتار کاربران در سایت با کمک گوگل آنالیتیکس و رفع موانع موجود در مسیر اشاره کرد.

 

ادامه مطلب: تکنیک های حرفه ای برای سئو با بودجه کم

مطالب پیشنهادی: طراحی سایت دکوراسیون

خدمات شرکت اهوراوب:

سئو سایت فروشگاهی | سئو سایت شرکتی | سئو سایت سیسمونی |

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

 

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت , سئو سایت شرکتی , سئو وبسایت , سئو سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

در این مطلب قصد داریم چند تکنیک موثر و کاربردی برای اینکه بتوانید سئو ارزان را تجربه کنید و با صرف کمی زمان در لیست نتایج جستجو صفحه اول قرار بگیرید را مرور می کنیم.

منظورتان از سئو با بودجه کم چیست؟

در شرایطی که کمبود بودجه منظور نداشتن دانش و تخصص است، لازم است بدانید که منابع آموزشی رایگان بسیار ارزشمندی در اینترنت وجود دارد. کافیست از این منابع استفاده نموده و در زمان کوتاه به تخصص های مورد نیاز در این حوزه دست پیدا کنید. اما مساله بسیار مهم، تدوین استراتژی با بودجه مادی و مالی کم می باشد که چالش برانگیزترین بخش در بهینه سازی سایت است.

نقش تحقیق کلمه کلیدی در سئو با بودجه کم

متاسفانه بسیاری از افراد تازه وارد در حوزه سئو سایت شرکتی، فروشگاهی و … به تحقیق کلمه کلیدی توجه نداشته و به همین دلیل زمان و هزینه زیادی را هدر می دهند. اگر در ابتدای راه بتوانید کلمات کلیدی هر صفحه را بدرستی شناسایی کنید، مسیر برای تولید محتوا و دسته بندی محصولات و صفحات آسان تر شده و با بودجه کم می توانید راه را ادامه دهید.

کیورد گپ ها را سئو با بودجه کم دست کم نگیرید

کافیست کمی ترفندهای شناسایی کیورد گپ ها را جستجو کنید تا بتوانید از آن برای هموار شدن مسیر بهینه سازی سایت استفاده کنید. لازم است بدانید که از نتایج ارائه شده توسط بسیاری از ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی می توانید این گپ ها را شناسایی کنید.

سوشال سیگنال رایگان دریافت کنید

 

از دیگر موارد بسیار مهم و تاثیرگذار در سئو سایت فروشگاهی با بودجه کم می توان به تحلیل درست رفتار رقبا، خلاقیت و ایده پردازی در تولید محتوا، بهبود سرعت سایت، بهبود تجربه کاربری، تحلیل و آنالیز رفتار کاربران در سایت با کمک گوگل آنالیتیکس و رفع موانع موجود در مسیر اشاره کرد.

 

ادامه مطلب: تکنیک های حرفه ای برای سئو با بودجه کم

مطالب پیشنهادی: طراحی سایت دکوراسیون

خدمات شرکت اهوراوب:

سئو سایت فروشگاهی | سئو سایت شرکتی | سئو سایت سیسمونی |

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: سئو سایت , سئو سایت شرکتی , سئو وبسایت , سئو سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

چگونه می توانیم طراحی سایت اصولی و هدفمند داشته باشیم؟ اهمیت طراحی سایت در سال های اخیر توسط اغلب کسب و کارها، سازمان ها، شرکت ها و افراد درک شده است. 

گام های اساسی در طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت زمانی که هدفمند و اصولی انجام شود شما را تبدیل به بهترین شرکت در زمینه حوزه کاری شما می کند. طراحی سایت فروشگاهی یک امر ساده و پیش پا افتاده نیست. 

طراحی گرافیک وبسایت

یکی دیگر از مراحل مهم در طراحی سایت شرکتی ایجاد رابط کاربری جذاب است. ای کار در حوزه گرافیک سایت قرار می گیرد. طراحان بسیاری در حوزه ساخت فضای گرافیکی سایت فعالیت می کنند. 

 

اهمیت بهینه سازی برای موتورهای جستجو در طراحی سایت

بهینه سازی وبسایت و سئو آن امری جدا ناپذیر از طراحی سایت است. در واقع طراحان وب باید به خوبی با این موضوع آشنا باشندو در زمان کدنویسی و برنامه نویسی، اصول و قواعد آن را رعایت کنند. 

برنامه نویسی گامی مهم در طراحی سایت

یکی دیگر از مراحل مهم در طراحی سایت اختصاصی انتخاب تیم حرفه ای برای برنامه نویسی و راه اندازی آن می باشد. در واقع اگر از گروهی ماهر برای ساخت وبسایت کمک بگیرید خیالتان از هر بابت راحت خواهد بود.

 

ادامه مطلب: طراحی سایت هدفمند و اصولی

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت دکوراسیون | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت فروشگاهی |

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت شرکتی , ظراحی سایت فروشگاهی , هزینه طراحی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اهمیت بالای سئو در طراحی سایت را در حین کار بر روی سایت خود متوجه می شوید که با جستجو کلمات کلیدی سایتتان را در رتبه های اول گوگل مشاهده خواهید کرد. در زمان ایجاد طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی یا هرمدل سایت دیگر باید بعد از انجام طراحی باید به سمت سئو کردن سایت خود قدم بردارید.

چرا سئو موجب قرار گرفتن سایت در رتبه های اول می شود؟

امروزه بیشترین توجه گوگل به محتوای سایت شماست یعنی اگر محتوای مناسبی در سایت قرار گیرد بلااستثنا سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود. 

حالا اینجا اهمیت بالای سئو در طراحی سایت را متوجه شدید که چقدر بحث سئو بعد انجام انواع طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خدماتی و... مهم است و شما باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهید.

 

محتوا در سئو سایت حرف اول را می زند!

درست است که سئو سایت یا بهینه سازی امری زمان بر است اما یک نتیجه ی مادام العمر است یعنی سایت شما وقتی در صفحه ی اول گوگل قرار می گیرد شک نکنید که با درست کردن روی سئو سایت به راحتی می توانید آن را به خط اول بچسبانید.

دریافت خدمات سئو پیشرفته از ما

خدمات سئو و ارائه آن از شرکتی معتبر باعث می شود تا به نتیجه فوق العاده ای دست پیدا کنید و اینکه روزانه میزان فروش از طراحی سایت فروشگاهی بیشتر می شود، از طراحی سایت هم خدمات بیشتری را به افراد بیشتری ارائه می دهید.

 

ادامه مطلب: اهمیت بالای سئو در طراحی سایت

خدمات شرکت اهوراوب:

سئو سایت شرکتی | سئو سایت فروشگاهی | سئو |

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت , سئو سایت شرکتی , سئو وبسایت , سئو سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 ارديبهشت 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد