نکات طراحی سایت کاربر پسند
نوشته شده توسط : اهوراوب

در این مقاله با نکات طراحی سایت کاربر پسند آشنا میشوید تا بتوانید ترافیک وب سایت خود را به راحتی بالا ببرید. اما این به این معنی نیست که طراحی سایت را به صورت حرفه ای انجام داده اید و کار تمام است. بلکه طراحی سایت کاربر پسند پایان راه برای شما نمی باشد. بلکه برای شما به معنای شروع فعالیت در فضای اینترنت است  که در این راه هدف شما نیز مهم است.

 قبل از طراحی سایت بهتر است که هدف خود را مشخص کنید تا قدم به قدم پیش بروید و در هر قدم پیشرفت کار خود را ببینید. هر کسی که طراحی سایت را انجام می دهد به دنبال ترافیک برای وب سایت خود می باشد و می خواهد کاربران بیشتری را برای خود جذب اما چرا این هدف را دنبال می کنند؟

یک کلام درآمد بیشتر! با وجود دنیای بازاریابی آنلاین در اینترنت می توان گفت بهترین نوع بازاریابی، بازاریابی آنلاین می باشد برای این کار شما می توانید برای خود یک وب سایت طراحی کنید اما خب برای این که وب سایت شما در دید کاربران قرار گیرد شما باید یک طراحی سایت کاربر پسند برای خود داشته باشید. تا در زمان جستجو کاربر شما در لیست اول نتایج صفحه گوگل بالا بیایید و کاربران شما را پیدا کنند. وب سایت هایی در این رقابت به موفقیت دست پیدا می کنند که اصول و نکات طراحی سایت را به خوبی رعایت کنند.

 

مطالب پیشنهادی :

طراحی سایت چیست؟

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: